close

我又試下飛甩傳統,去試下影漂浮婚紗相先。
去到台灣又係時候覓食啦,一定要盡情試下地道美食。
今次吾係去台北、台中。
我嘅目的地係
新竹縣,新竹縣並吾係旅遊熱點,我想講連夜市都好難搵到。
就等我去見識
一下新竹縣、見識埋漂浮婚紗啦。

入正題先,我地黎左五日,五日都係位於新竹縣,究竟有咩好食,有咩好行呢?
人生路不熟,無車,第一日我地就係徒步覓食啦。

首先黎個「鴨肉X

推介(炒鴨肉麵)同(鴨肉飯),再加埋份炒青菜真係又好食又飽肚。

 

另外黎個「甜不辣」。

黎過三次台灣嘅我..真係好抱歉,第一次聽!甜不辣個名咁特別,究竟係咩黎?

仲有炸肉丸,同一間店可以試兩種美食。

最後介紹埋「炸醬麵

開頭以為係韓式炸醬麵,原來係台式。

啲麵好彈牙。我覺得好食。價錢HKD$53

黎緊去台灣嘅朋友都不仿試下。 如果食過嘅朋友就再睇埋落去。

有興趣影漂浮婚紗嘅你,我會係到婚享我既漂浮感受。

第一次影Pre-wedding ,一黎就係吊威也,係咪玩我先!

我就係要挑戰難度,一世人可以話得一次。

 

禮服相:

 

 

 

我的漂浮婚紗相:

 

 

 

漂浮攝影要注意事項:

 

*多數都係男助手幫手拋裙同頭髮,新娘子們一定要打好底,做足安全措施。

*影漂浮婚紗相,禮服一定係前短後長,一定會露腳,新娘子要注意。

*露腳緊係會露埋鞋啦,記得著對自己覺得靚就得,舒吾舒服都吾緊要,因為我一落地就除鞋。最緊要影出黎靚。

 

 

 
其他注意事項:

 

*記得去攝影前搵下有啲咩景點自己一定要影,簡一至兩個地方俾攝影師安排。 (我外景拍攝左七個景,Total 11小時,包5小時車程,另需自費6小時TWD$1800)

*如果要影陽明山繡球花海,裡面有入埸費,六人自費TWD$1100,送繡花球1個。
*(新竹去陽明山大約個半鐘,要留意)*

 

*龍鳳谷

*陽明山繡球花海

 

*水尾漁港
 
*白沙灣
 
*台北101

 

 
 
 

攝影公司其他作品:

 

 
==========================================
資料:H&K Wedding の 台灣 Pre-wedding 等相中!
 
 
------------------------------
法國巴黎婚紗│珍惜當下 共創幸福刻痕
✔ 線上服務 >> goo.gl/L9CfwX
✔ 申訴專線 >> 0927-778-369
( 服務時段為週五至周三 陳副理 )
✔ LINE客服 >> goo.gl/xTF7fz
✔ 顧客意見 >> goo.gl/forms/9XCMWYpKeZYBuAVD3
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    FP幸福特派 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()